چالش
یک شرکت خدماتی در هنگکنگ سیستم مدیریت کارت وفاداری خود را با پروژه «کارت وفاداری» بازسازی کرد. این سیستم برای مدیریت امتیازات مشتریان طراحی شده است و با افزودن چاپگر کارت پلاستیکی Pointman TP9200 و اتصال به کیوسک، به مشتریان امکان دسترسی سریع و آسان به کارت عضویت و کارتهای وفاداری را میدهد.

راهحل
با توجه به تخصص توزیعکننده Pointman، این پروژه چاپگر کارت Pointman را در کیوسک نصب کرده است. این چاپگر کارت رنگی دوطرفه، کارتهای عضویت را بهصورت خودکار و فوری شخصیسازی میکند. همچنین میتوان از آن برای تولید کارتهای تبلیغاتی نیز استفاده کرد.
نتیجه
برنامههای وفاداری مشتریان مزایای متعددی برای شرکتها دارند و به بخشی از تجربه مورد انتظار مشتریان تبدیل شدهاند. مزایا شامل افزایش درآمد، صرفهجویی در هزینهها، جمعآوری دادههای ارزشمند، ایجاد حس قدردانی در مشتریان و اندازهگیری وفاداری از طریق تعامل است.